Www

Jak zaujmout www stránkami

Stránky vznikají za různými účely, pak je třeba se tohoto účelu držet a myslet na něj po celou dobu tvoření stránek. Když budete přepínat do různých stylů psaní a designů, pak se stane stránka nepřehledná a matoucí. Nemusíte se bát „suchého“ vzhledu stránky, pokud píšete za účelem edukačním či čistě informačním.

Rozdíl by byl, kdyby obsah měl mít marketingový podtext. Pak se jistého zvýraznění nebojte, je tady určitě na místě. Místo terminologie a důležitých obratů zde budete klást důraz na kvality produktů. Budete vkládat fotky a kladné ohlasy klientů, kterými podložíte svá tvrzení.
notebook a pracovní pomůcky
V obou případech byste si měli dávat pozor na gramatickou a stylistickou stránku textů. Není od věci si nechat články pročíst nějakým korektorem, neboť se nedá vždy spoléhat na gramatickou úpravu programu Microsoft Word či internetovému editoru.

Nejčastějšími, řekněme, chybami jsou pak vkládané fotky či obrázky, které můžou rozházet napsaný text, který byl původně úhledně zarovnán do odstavců. Dejte si s tímto péči, neboť to hodně dokáže ovlivnit harmonii a kontinuitu článku.

Když používáte vertikálně orientovanou fotografii, pak ji zkuste umístit na pravou či levou stranu a zbytek místa pokryjte textem. Druhou možností by pak bylo použít dvě nebo tři fotografie vedle sebe, aby pokryli nevyužité místo.
život na internetu
V druhém případě musíte zvážit fakt, že jste oddělili zbytek textu, proto by měl následovat podnadpis, který by čtenáře vyzval k další četbě. Jedná se většinou o referenci k již napsanému textu. Např. řekli jsme si o naší společnosti, která prodává broušené a hoblované dřevo nejvyšší kvality, pak zobrazíte tři různé obrázky smrkového, dubového a bukového dřeva. Od těchto informací byste se měli přesunout k jádru problému – chcete očividně něco nabídnout, můžete použít „naše nabídka“. Odkazuje to totiž jak k fotkám, tak i k předešlému článku. Podobně to funguje i u odborných článků.

Celým tímto článkem se snažím říct, že grafika, design a funkčnost stránky jsou klíčové, ale obsah, který chcete sdělit svému publiku rovněž. Přemýšlejte nad účelem své stránky a pokračujte celou dobu ve stejném duchu.

Prosinec 2019
Po Út St Čt So Ne
« Lis    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Poslední

  • Získejte povědomí veřejností díky PPC

    Jak zvýšit návštěvnost stránek? Metod existuje různě, ale je třeba uvědomit si, že samotná možnost propagace se odvíjí od dvou základních způsobů. Existují hned dva základní způsoby: Přirozený = tento způsob je založen na optimalizaci pro vyhledávače, která slibuje vyšší návštěvnost díky jednoduššímu vyhledávání Umělý = spočívá ve využití různých typů reklamy, přičemž velmi oblíbeným…

  • Seznamte se se slupovacím lakem

    S nakupováním a používáním kosmetických přípravků má bohaté zkušenosti každá dospělá žena. Jsou to výrobky, které nám pomáhají zvýšit naše sebevědomí, ale i docílit takového vzhledu, abychom se cítily krásnější. V široké nabídce nalezete mnoho kosmetiky nejen na obličej nebo tělo, ale i na vaše ruce. A kromě kvalitních krémů si jejich vzhled můžou ženy…

  • Půjčte si větší auto!

    V životě si téměř každý z nás koupí nějaké auto. Když si jej pořizujeme, tak bychom se měli soustředit na to, co od něj očekáváme a na jaké cesty a na jaké příležitosti jej budeme potřebovat. Pokud budeme potřebovat jezdit krátké vzdálenosti do města, tak je velmi výhodné si koupit menší vozítko, protože s ním pohodlně zaparkujeme na…

  • Batohy pro všechny, kteří milují výlety

    Jestli patříte do skupiny lidí, kteří rádi vyhledávají prostředí lesa a navštěvují různá zajímavá místa, nepochybně se https://plzensky.denik.cz/zpravy_region/vysokoskolaci-vyzaduji-komfort-chteji-lepsi-pokoje-a-vice-soukromi-20170925.html bez základního vybavení na túru a výlety neobejdete. Kromě oblečení a kvalitní obuvi, je nezbytné vlastnit i batoh, do kterého umístíte všechno, co budete potřebovat mít po ruce – i mimo váš domov. Armádní batohy Bestarmy vám…

  • Odvoz vašeho automobilu

    Každý z nás se ne jednou dostane do situace, kdy by potřeboval svého osobního řidiče. Zkrátka jdete s klientem na oběd a nechcete tam dojet veřejnou dopravou tak jedete samozřejmě svým automobilem. S klientem běží vše, jak si představujete a na dobře uzavřený obchod si samozřejmě dáte skleničku, nebo dvě. Ocení to jak klient, tak samozřejmě vy a…