asd asdsa f
Www

Jak zaujmout www stránkami

Stránky vznikají za různými účely, pak je třeba se tohoto účelu držet a myslet na něj po celou dobu tvoření stránek. Když budete přepínat do různých stylů psaní a designů, pak se stane stránka nepřehledná a matoucí. Nemusíte se bát „suchého“ vzhledu stránky, pokud píšete za účelem edukačním či čistě informačním.

Rozdíl by byl, kdyby obsah měl mít marketingový podtext. Pak se jistého zvýraznění nebojte, je tady určitě na místě. Místo terminologie a důležitých obratů zde budete klást důraz na kvality produktů. Budete vkládat fotky a kladné ohlasy klientů, kterými podložíte svá tvrzení.

V obou případech byste si měli dávat pozor na gramatickou a stylistickou stránku textů. Není od věci si nechat články pročíst nějakým korektorem, neboť se nedá vždy spoléhat na gramatickou úpravu programu Microsoft Word či internetovému editoru.

Nejčastějšími, řekněme, chybami jsou pak vkládané fotky či obrázky, které můžou rozházet napsaný text, který byl původně úhledně zarovnán do odstavců. Dejte si s tímto péči, neboť to hodně dokáže ovlivnit harmonii a kontinuitu článku.

Když používáte vertikálně orientovanou fotografii, pak ji zkuste umístit na pravou či levou stranu a zbytek místa pokryjte textem. Druhou možností by pak bylo použít dvě nebo tři fotografie vedle sebe, aby pokryli nevyužité místo.

V druhém případě musíte zvážit fakt, že jste oddělili zbytek textu, proto by měl následovat podnadpis, který by čtenáře vyzval k další četbě. Jedná se většinou o referenci k již napsanému textu. Např. řekli jsme si o naší společnosti, která prodává broušené a hoblované dřevo nejvyšší kvality, pak zobrazíte tři různé obrázky smrkového, dubového a bukového dřeva. Od těchto informací byste se měli přesunout k jádru problému – chcete očividně něco nabídnout, můžete použít „naše nabídka“. Odkazuje to totiž jak k fotkám, tak i k předešlému článku. Podobně to funguje i u odborných článků.

Celým tímto článkem se snažím říct, že grafika, design a funkčnost stránky jsou klíčové, ale obsah, který chcete sdělit svému publiku rovněž. Přemýšlejte nad účelem své stránky a pokračujte celou dobu ve stejném duchu.