Produkty

Reklamní předměty potisk

Určitě každý z nás se již setkal s reklamními předměty od různých firem, ať již jako prezenty nebo klasické propagační předměty. Je to jednou ze součástí PR všech firem. Nyní se na to ale podíváme z druhé strany, né jako osoba, která daný předmět dostane, ale co vlastně stojí za výrobou daných reklamních předmětů, které jsou potištěné většinou logem, mottem nebo názvem společnosti.

Reklamní předmět

Nejlevnější technologií potisku reklamní předmětů je nazýván tamponový tisk, používá se hlavně na tvorbu potisků, které jsou určeny na předměty z plastů (propisky, různé dárkové krabičky, klíčenky, ale i drahé reklamní předměty, na kterých si některé velké firmy potrpí jako například powerbanky nebo externí USB flash disky). Tisk je možné samozřejmě použít i na jiný materiál než plast, ale je nutné počítat s tím, že barvy nevydrží příliš dlouho, zde mluvíme například o hrnečcích. Obdobně na tom jsou například kovové propisky, pro ty je lepší zvolit gravírování prostřednictvím laseru. Je to úplně jiný mechanika, která je založena na tom, že se požadovaný obrázek do daného předmětu vyryje, tzn. že jejich životnost je podstatně delší, než je tomu u plastových propisek. Jediná nevýhoda je v četnosti barev, které jsou pro gravírování omezené.

Reklamní předmět – usb flash disk

Pro textilní reklamní předměty je potřeba využít opět jiný model tisku, který se nazývá PRESA. Jedná se o sítosik. Nejčastěji se využívá pro tisk na trička, látkové nebo igelitové nákupní tašky či batohy. I tento tisk se využívá například na diáře, růžné poznámkové bloky nebo zápisníky.
Dalším typem potisku je sublimace, která se využívá zejména pro předměty z polyesteru v bílé barvě (různé šňůrky na krk, utěrky, brýle, podložka pod myš…)ale také pro hrnečky. Zde jde o to, že jsou barvy zapuštěny přímo do daného materiálu.
Těch tipů potisků na reklamní předměty je mnoho, příště si řekneme něco o výšivce, ražbě, digitálním potisku nebo logoprintu, které jsou taktéž velice zajímavé.

Prosinec 2019
Po Út St Čt So Ne
« Lis    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Poslední

  • Získejte povědomí veřejností díky PPC

    Jak zvýšit návštěvnost stránek? Metod existuje různě, ale je třeba uvědomit si, že samotná možnost propagace se odvíjí od dvou základních způsobů. Existují hned dva základní způsoby: Přirozený = tento způsob je založen na optimalizaci pro vyhledávače, která slibuje vyšší návštěvnost díky jednoduššímu vyhledávání Umělý = spočívá ve využití různých typů reklamy, přičemž velmi oblíbeným…

  • Seznamte se se slupovacím lakem

    S nakupováním a používáním kosmetických přípravků má bohaté zkušenosti každá dospělá žena. Jsou to výrobky, které nám pomáhají zvýšit naše sebevědomí, ale i docílit takového vzhledu, abychom se cítily krásnější. V široké nabídce nalezete mnoho kosmetiky nejen na obličej nebo tělo, ale i na vaše ruce. A kromě kvalitních krémů si jejich vzhled můžou ženy…

  • Půjčte si větší auto!

    V životě si téměř každý z nás koupí nějaké auto. Když si jej pořizujeme, tak bychom se měli soustředit na to, co od něj očekáváme a na jaké cesty a na jaké příležitosti jej budeme potřebovat. Pokud budeme potřebovat jezdit krátké vzdálenosti do města, tak je velmi výhodné si koupit menší vozítko, protože s ním pohodlně zaparkujeme na…

  • Batohy pro všechny, kteří milují výlety

    Jestli patříte do skupiny lidí, kteří rádi vyhledávají prostředí lesa a navštěvují různá zajímavá místa, nepochybně se https://plzensky.denik.cz/zpravy_region/vysokoskolaci-vyzaduji-komfort-chteji-lepsi-pokoje-a-vice-soukromi-20170925.html bez základního vybavení na túru a výlety neobejdete. Kromě oblečení a kvalitní obuvi, je nezbytné vlastnit i batoh, do kterého umístíte všechno, co budete potřebovat mít po ruce – i mimo váš domov. Armádní batohy Bestarmy vám…

  • Odvoz vašeho automobilu

    Každý z nás se ne jednou dostane do situace, kdy by potřeboval svého osobního řidiče. Zkrátka jdete s klientem na oběd a nechcete tam dojet veřejnou dopravou tak jedete samozřejmě svým automobilem. S klientem běží vše, jak si představujete a na dobře uzavřený obchod si samozřejmě dáte skleničku, nebo dvě. Ocení to jak klient, tak samozřejmě vy a…